söndag 9 november 2008

Sjuk

Jag är sjuk. Igen.
Jag har feber, tjoho.
Jag är hemma nu efter en lång vecka i skolan. Jag stannade i helgen och jobbade på öppet hus, det vill (ska?) jag aldrig göra om.
Jag hade sån hemlängtan så jag ringde till mamma & pappa och grät. !
Dom körde en liten omväg från Malmö och hämtade mig och Frida i Ingelstad.
Inte nog med det,så hade dom köpt en hel kasse med taveldukar, färg och penslar till mig.
Dom är bäst.
JAG ÄLSKAR ER!
Så nu är jag glad igen.
Jag ska vara hemma imorgon, då ska jag sova och klänga på mamma. Och förhoppningsvis bli frisk också.
Nu blir det Dirty Dancing, hemma, på mitt eget rum, och i min egna säng!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för visningen i lördags!Synd att du blev sjuk och hade sån hemlängtan.Men lite kul... med alla penslar och taveldukar! Krya på dig. Kram //Lillan

Sandra Olsson sa...

Tack själva!
Det var roligt att ni ville komma!
Jo, lite kul blev det allt;)
Ja tack, det ska jag göra!
Kramar