torsdag 27 november 2008

Utvecklingssamtal

Idag är det föräldramöte och utvecklingssamtal, jag har haft ångest för detta i en vecka.
Även fast jag vet (tror...) att det inte är något som är fel eller dåligt så är jag jätterädd.
Det har jag alltid varit inför utvecklingssamtal i hela mitt liv.
Jag vet inte vad som är jobbigt, men antagligen att jag, mamma och en annan person ska sitta och prata om hur bra jag är på olika saker och hur jag sköter mig.
Bara tanken på att alla lärare jag har, har suttit och diskuterat hur jag fungerar i deras respektive ämne gör mig gråtfärdig. Jag tycker det är ganska obehagligt faktiskt.
Men ibland måste man göra saker man inte vill.
Vad djupt det där lät, hahah.
Nu väntar jag på Madde och Alexandras leverans utav mat, det var soppa till lunch idag.
Vid 13.00 ska jag ha föredrag om agility, då måste man ha mat i magen.
Hoppas ni har det bättre än mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så det blidde inget bondeföredrag=(

vad synd men jag får väl läsa det ändå??;)

Anonym sa...

Du har väl inget att oroa dig för? Jag tycker iaf att du är superduktig! Men visst om man tänker på att många suttit och analyserat hur man är som person så kan jag oxå hålla med om att det är lite skrämmande...

Sandra Olsson sa...

nej Emma, inget om bönder. Det kör jag på jul revyn i trean istället:D

Nej jag hade ju inte det! haha, det gick väldans bra.
Ja, det är väldigt läskigt, men det verkar som dom tyckte bra om mig, så nu är jag lugn xD