lördag 27 december 2008

"Holmgrens"

Nu är årets julfirande avverkat, och det är faktiskt ganska skönt.
Nu är det bara nyår kvar, jag ska bege mig till Axel och fira hos honom.
Bara vi kan hålla sams, så ska det nog gå bra.

Jag skulle ringa upp Axel idag, jag ringde först mobilen för att fråga om hemnumret.
Jag fick detta och repeterade det många gånger så jag inte hört fel.
Vi bestämde att han skulle svara, så jag ringde direkt för att han inte skulle glömma detta. (!)
Jag slår siffrorna snabbt och ringer, i hopp om att det var Axel som svarade:
"Axel" -Holmgrens.
Jag - Klick.
I ren chock slänger jag på luren, och i samma sekund som jag klickat den såkallade "Holmgren", kommer jag i ren fasa på att jag kände igen rösten, det var Pernilla, Axels mamma.
Tjohej!
Alltså, jag lyckades ju verkligen skämma ut mig till yttersta jävla grad!
Kändes inte helt självklart att sedan fråga om jag fick sova över två dar hos dom nästa vecka..

Inga kommentarer: