fredag 12 december 2008

Tillbax

Internet i skolan har inte funkat denna veckan, så jag har varit helt utestängd från omvärlden och har inte kunnat skriva här.
Eller förresten heter det internetet? Blir det inte fel då? Vill ju vara språkriktigt korrekt..
Jaja, minisemestern till Stockholm var jättetrevlig, väl behövlig.
Jag lyckades bli ovän med kassörskan på donken (OM EN DIPP!), sprayförgifta mina medresenärer, tappa en milkshake på benet, trilla i en skidbacke och lite annat smått och gott.
Vi hade iallfall jättekul.

Det vart lussefirande i skolan i onsdags natt, vilket innebär att treorna är stupfulla och springer runt och vandaliserar på internatet.
Dem hade hällt pälsglans i korridorerna så det är glashalt, verkligen GLASHALT.
Och vem lyckas inte försova sig på morgonen, och utav ren reflex slänger upp dörren i förhoppning om att komma snabbt till toaletten, men lyckas inte riktigt och stupar precis utanför dörren och lyckas bryta en nagel. Jo, jag.
Utav någon himla anledning var det mest halt utanför min dörr (hur det nu kommer sig), Axel hade en teori om att min dörr är först, så dom la ner mest tid på den. ? Man kan ju alltid hoppas.
Efter denna händelsen har jag lyckats trilla ytterliggare 5 gånger.
Så nu har jag ont överallt och är inte riktigt bästa kompis med treorna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GLANSHALT* menar du väl ;D

Sandra Olsson sa...

tönt, var fyndig du var xD