torsdag 22 januari 2009

Kedjebrev

Jag fick ett kedjebrev på mailen idag.
Om ni någonsin funderat på att skicka ett sådant till mig, strunta i det. Jag får mindre nervösa sammanbrott utav dessa.
Idag såg det ut såhär:

Och nån drömmer om dig..
Kopiera detta och skicka det till tio personer och ikväll väntar dej en överaskning.
(Vare sig du tror på det eller inte.. Just do it!)
Detta är en kärleks kedja som startade år 2000..
Skicka du denna brev till tio personer så kommer den du älskar k
yssa dig om sex dagar.
Skickar du detta brev till 15 personer så kommer du få du få den du älskar om en vecka.
Du har 30 min på dig. Om du skiter i detta brev, skyll dej själv, du kommer få otur i 5 år.


Ouh shit, mitt ibland alla ordfel kändes detta ganska trevligt.
Men fuck it, jag har ju redan 7 års olycka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAR DU BERÄTTAT OM SJU ÅRS OLYCKA FÖR DIN MAMMA!?
Du skyllde väl inte mig :o du vet, jag har ju så jävla svårt att veta när folk är ironiska ;)
Jag la ut det på bilddagboken direkt när jag såg det på min mail.
Det värsta var ju att det var från sandra nilsson, och vi vet ju vad hon drömmer om..

Sandra Olsson sa...

OMG.
Du slår fan rekord i smidighet ennu än gång.
Hur många ggr har jag inte sagt att mamma läser bloggen?
God damn it!
Snälla Axel!

Anonym sa...

Meh, "sju års olycka"vsom om hon inte fattade ändå? ;)