söndag 22 februari 2009

Disney filmer

Igår var jag och tittade på bio. Bolt. JA, Disney, och JA tecknad.
Jag grät. Den var jättesorlig.
Där satt jag, ibland alla små barn och GRÄT.
För att hunden dog. Nästan. Hunden dog nästan!
Det är en dålig egenskap jag har. Att jag alltid gråter till Disneyfilmer.
Jag gråter ALLTID när tanten lämnar räven i skogen i Micke och Molle.
Och jag gråter ALLTID när Simbas pappa dör.
Jag har alltid intalat mig själv att det är okej att gråta till Dinsey-filmer.
Fast det kanske är dax att sluta med det nu..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du var inte själv som grät iaf :Phahah jag grät ju med ! hemska disney filmer ! <3

Anonym sa...

Jag grät oxå x.x
min schyssta kompis frida la upp de på bdb medxD
jaja its okey:P

Unknown sa...

Haha, jag brukar också gråta när hon lämnar räven i skogen xD

Sandra Olsson sa...

man får gråta till film, till disneyfilm.