onsdag 4 februari 2009

Idag

Det har inte riktigt varit min dag idag.
Jag vaknar och släpar mig upp vid halv 8, i näst intill medvetslöst tillstånd, då Ronja kommer och säger att vi har sovmorgon till 10. Jaha, jaja back to bed.
När jag då går upp och utanför internatet, är det något jävla stolpskott till bonde som tycker att det skulle kännas bra att slänga en hink med vatten ut från fönstret.
Ja, där utanför går jag.
Arg som ett jävla bi kommer jag in i datasalen och möts av orden: "-Ja, men då sätter vi igång med provet!"
Som sagt, inte riktigt min dag i dag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahahh xD Stackars dig, vad hade ni för data prov? :) SAKNAR! <3

Ghost of Goldwater sa...

That wasn't water.

Sandra Olsson sa...

På typ det här kalkyleringsprogramet:) JAG SAKNAR DIG MED!<3

Sandra Olsson sa...

jag hade också en känsla av det..

Unknown sa...

HAR VI HAFT DATAprOV!?

Sandra Olsson sa...

Jajmen,men dom som inte var där ska göra det på onsdag el. toesdag kommer inte ihåg vilken dag, kan inte schemat