söndag 29 mars 2009

Helt sjukt

Denna helg har jag tvingats vara kvar och jobba i djurshuset i skolan, vilket är helt okej.
Att jag däremot har tvingats att bo på ett internat inrett senast -73, är inte okej. INTE OKEJ!
Det är fan helt jävla oacceptabelt att tvingas bo på ett ställe där det möglar i dushen och är myror på golven.
Frida har iallfall varit hos mig i helgen och vi har haft skitkul, synd bara att nån har bestämt att man inte ska få bo på rummet som man betalar för. Livet är orättvisst ibland.
Nu väntar jag på att Palamentet ska börja, att Emma ska komma med Ben And Jerrys glass och jag längtar sjukligt efter min familj.

3 kommentarer:

Anonym sa...

helt sjuk asså rektorn vet nog inte hur det ser ut igentligen där nere..
men vi hade ju kul endå (:
vi saknar dej med sandra <3
/frida

Unknown sa...

Jag tror att rektorn är fullt medveten om hur det ser ut där nere, det är därför alla skickas ner dit.
Där gör det inte så mycket om man förstör saker.

Sandra Olsson sa...

jo, jag är rädd för att det är så det ligger till. tyvärr...