torsdag 9 juli 2009

Pinsamt

Idag råkade jag ut för något ganska pinsamt.
Jag och mamma skulle köpa duschtvål och shampoo, och som vi alltid gör så öppnar vi locket och luktar.
Idag råkade jag trycka lite för hårt på flaskan, och helt plötsligt står jag där i affären med hela näsan full av tvål.
Mamma skämdes och gick iväg och kvar stog jag. Tur att det inte var folk runt omkring.
Kan ju bara hoppas att jag inte fastnade på övervakningsfilmen...Herregud. Vem vet, jag kanske blir höjdpunkten på firmafesten?
Allting luktar ju numer gott i vart fall.

4 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

"Allting luktar ju numer gott i vart fall."

Ikke ofte man opplever det i Sverige... ;oP

Sandra Olsson sa...

vafan, precis som om det luktar något annat än lax och olja i norge?

Ghost of Goldwater sa...

Det lukter penger. Mye penger!

Unknown sa...

Haha jag älskar din diss till norsken om laxen och oljan xD

Jag vill bara säga till, att jag har varit med din familj och handlat EN gång. Denna gången sa din mamma till dig i affären att inte trycka på flaskan eftersom det som hände kunde hända. Så rätt åt dig!