måndag 4 januari 2010

Malmö

Idag har jag varit i Malmö med julia och frida.
Jag tycker mycket om att åka tåg, men idag tyckte till och med jag att det var lite lågtråkigt.
Vi tittade i många affärer, och fyndade en del på rean.
Jag var inne på ZARA och provade och trånade ennu en gång efter den perfekta capen. 1 129 kostar den. Ett HELT studiebidrag. Nej sa jag, gränsen är nådd, du får inte flytta in i min garderob idag heller.

Vi bestämde oss för att äta lunch på Graffiti. Där var det fullt, och Frida var så hungrig att hon absolut inte kunde vänta tills ett bord blev ledigt. Till julias stora förtjusning fick vi istället gå till McDonalds.

Vi ville åka parisehjulet på torget, det har uppvärmda hyttar och VIP-ingång. -Vi åker! sa julia och frida, men vi ångrade oss när vi såg att en åktur kostade 100 kronor. -Fy fanken va dyrt! sa jag och så gick vi därifrån.

Jag hittade en del, jag köpte alltifrån galgar till inlagda vitlöksklyftor. Hästklistermärken och kläder. En parfym och oliver, och bodybutter och lite sånt.

Inga kommentarer: