måndag 22 mars 2010

Today

Idag har vi varit på Börjes i Tingsryd o fikat.
Jag köpte en hjärtformad kladdkaks-form och ett nagellack i världens perfektaste färg.
På vägen hem lyssnade vi på "Ljuva 60-tal"s skivan-fast vi hörde inte så mycket för Axels bil skramlar så mycket. Vi försökte tänka ut vad det kan vara som strular- issa trodde att det kan vara växellådan. Isådana fall tycker jag synd om Axel.
Nu sitter jag och grämer mig över att jag inte är 18 för det måste man tydligen vara för att få gå på konsert på "Garvaren" i Ljungby. Jag blev lite ledsen faktiskt, när det väl är något här omkring man vill gå på så är man för liten.
Nu ska jag duscha sedan ska vi äta salta katter och titta på Panoromal activity. Det var inte jag som valde film. Hade jag valt hade vi kollat på Amelie eller något sådant mysigt.
Imorgon ska vi åka till djursjukhuset i Helsingborg på studie-besök. Bussen går 7.20. Jag känner på mig att jag kommer vara otroligt trött.

Inga kommentarer: