tisdag 13 september 2011

Bra helg

I helgen hade jag finbesök!
Mina föredetta sambos kom i bil och hälsade på mig. När jag sprang ärenden i fredags förmiddag i väntan på att det skulle bli kväll var jag väldigt glad och förväntansfull.




Jag köpte genmanipulerade nejlikor på torget för tre guldpengar.


Sen äntligen kom dem! På kvällen kramades vi och pratade och åt hemmagjord pizza och drack så mycket vin att jag glömde och fota.

På lördagskvällen blev det förfest med grillmiddag och dansband innan vi begav oss till Mingel för att dansa.

Såhär söta var vi!
Vi drack piggelindrinkar som kostar antingen 98 eller 79 kronor beroende på vilken bartender man beställer av. Lite dumt tyckte jag och Maja som givetvis fick betala 98 kronor. Haha! sa Issa som fick sin för 79.
Men lika glada var vi och dansade ända tills den sista nattbussen gick hemåt.



Dagen efter åt vi kebab till frukost och var inte på toppen direkt.
Issa var pigg!





Man får vara slö ibland konstaterade vi och spenderade dagen i sängen tittandes på film med undantag från när vi slumrade till.


På måndagen var vi lite piggare men då var dem tvugna och åka hem för den ena skulle till arbetsförmedlingen och den andra skulle städa.
Puss! sa jag och började skriva CV:n när dem åkt. Bra helg!

Inga kommentarer: