lördag 18 oktober 2008

Konstigt

Igårkväll fick jag finfrämmat utav denna underbara människa, jag blev jätteglad!
Jag har inte träffat henne sedan skolan började så det var verkligen på tiden.
Vi snackade strunt, skrattade så vi grät, kollade på idol och tittade i skolkatalogerna.
Med andra ord, det som vi brukade göra när vi hängde back in the days.
Vi diskuterade idol-deltagarna och vi kom fram till att Julia alltid går efter snygghet på sina favoriter, och dom åker alltid ut.
Förra året hejjade hon på Per som åkte ut i kvalet, och nu hejade hon på Jesper som åkte ut förra veckan. Lite komiskt faktiskt.
Jag håller fast vid lilla Johan, jag tycker han är stencool. Coolingen själv tillochmed.

Jag fick också reda på det senaste skvallret här i Karlshamn, och om rykterna som går, vilket faktiskt gör mig mycket förvånad att man fortfarande kan bete sig så omoget när man är 16, 17 år och fortfarande kan se sig själv i spegeln som om ingenting har hänt. Jag tycker det är lite konstigt.
Känns väldigt skönt att slippa allt det, vilket jag verkligen uppskattar.

CiaoCiao/ Sandra

Inga kommentarer: