fredag 17 oktober 2008

Härliga vänner

Råkade nyss ut för en väldigt gullig handling från en utav mina bästa vänner i min förra klass, väldigt generöst utav henne. På msn skickade hon en länk till någon video som skulle vara filmad av en gömd webbkamera som jag skulle va med i, vilka härliga virustrick folk har nu för tiden. Vilket återseende utav henne lixom, har inte träffat henne sen skolavslutningen i juni, så gör hon såhär. Man känner inte folk så väl som man tror och hoppas att man gör.

För att prata om en annan sak så håller vi på att renovera ett av badrummen här hemma.
Pappa och mamma har installerat duschen idag, den har tropiskt regn, massage och radio.
Den styrs tillochmed utav fjärrkontroll. !
Något så enkelt som att duscha, blev helt plötsligt lite komplicerat.
Får se det som en utmaning.
Nu ska jag äta för första gången idag, och ikväll blir det nog god mat och mys med familjen.

CiaoCiao/ Sandra

1 kommentar:

Unknown sa...

ibland fixar msnen själv såna äckelutskick, mitt ex skickade en länk till mig som jag klickade upp och hela min data slocknade men de kom aotumatiskt in där av någon anledning.