måndag 13 oktober 2008

Sova som en stock?

Idag vaknade jag halv 12 utav att Lisa ringde och tyckte att jag skulle stiga upp.
Snacka om att jag blev chockad när jag upptäckte att vi hade en hantverkare i badrummet som kaklade och förde ett himla liv.
Fattar inte hur jag kan ha sovit sen halv 8 när han hållt på och såga kakelplattor utanför min dörr, det var lite konstigt.
Uttrycket "att sova som en stock" gör verkligen själ för sitt namn.
Men man blir väl härdad utav att bo med bönder kanske, jag vet inte.

Lisa och jag gick på stan och åt på briggen, vilken högoddsare!
Vi provade kläder oxå, och jag hittade alldelles för mycket jag ville ha.
Sen blev Lisa tvungen att sola, så jag fick sitta jämte.
Jag var helt skräckslagen. Jag fattar verkligen inte att man kan lägga sig i den där stora apparaten självmant!
Men det gjorde ju hon utan problem.
Sen åkte vi hem och åt dumlemuffins och kollade på en massa youtube-klipp.
Nu ikväll har jag varit på klubben och haft möte. Eller ja, möte och möte, vi skulle vara tre och två dök upp. Så ja, mer sammanträde.
Joakim och Sara är nu oxå på, så nu bär det av till Stockholm i år igen! HÄRLIGT!
Hoppas Catja oxå följer med, vi hade ju så roligt förra gången menar jag.

Imorgon bär det av till skolan igen, kommer nog kännas i magen. Känns konstigt att vara hemma två dagar som man inte brukar och sen åka tillbax igen..
Men jag får ju träffa och umgås med alla mina underbara vänner, och det vägerju upp hela resan.

Men nu ska jag duscha, sen väntar film och ett sprillans nytt nummer utav Sofies Mode.
YAY!
CiaoCiao/Sandra

Inga kommentarer: