torsdag 16 oktober 2008

Turvecka

Torsdag idag, fredag imon. Vilket innebär hemfärd!
Denna veckan började superbra i tisdags när jag kom hit.
Min nyckel låg inne på Axels rum, och jag fick inte tag på honom för han slarvat bort sin telefon, hehe.
Och när jag kommer hit, har inte fritidsledarna börjat jobba än. Jippie, vilken sits lixom.
Som tur väl hade Isabelle också redan kommit och hjälpte mig att kontakta fritidsledarna som sa att de kom om 20 minuter.
Klockan 6 (en timme försent) kom fritidsledarna och låste upp mitt rum, hade bara fattats att fiskarna var döda när jag kom oxå.
Men riktigt sån otur hade jag inte.

På natten fick jag gäst igen, det spökade tydligen på Axels rum (IGEN).
Konstigt att det bara spökar på hans rum och ingen annans lixom..
Jag ska börja ta hyra för alla som sover och vistas i mitt såkallade "enkelrum", hehe jag skulle fan bli rik.

Idag kunde jag inte va med på gymnastiken, har fortfarande ont efter mitt fall förra gympalektionen.
Emma kunde heller inte vara med för hon glömt kläder (dvs. med anledning av en mindre klantig handling än mig).
Vi fick gå-orientera och blev jagade av får ute på lundbäcksvallen.
Jag var livrädd, det var typ sånna här gotlandsfår med helt jävulska horn. !

Axel är nere på ICA och har lovat att ta med sig AmigoChoklad hem till mig och sedan blir det förmodligen Wallander-marathon.

CiaoCiao /Sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den lilla svarta med piercing var jue klart sötast^^
och fåret med under bett var gulligt vad du än säger så det så.
hehe^^

Sandra Olsson sa...

hahah
okej, lite söta var dom kanske faktiskt.
Men bara lite.