tisdag 27 januari 2009

Poppis

Jag har tydligen engelsktalande läsare här på bloggen verkar det som, jag har nog gått och blivit poppis.

hahahaha... you're funny I've been reading this blog for a few weeks now and I think you write well. Even if you are a (shudder) SWEDE...

Jaha, nämen man tackar. Men vi har ett liiitet problem, jag pratar inte direkt flyatande engelska, och vet iomed det inte vad "shudder" i detta sammanhang betyder. Du får gärna utveckla!
Men resten uppskattar jag verkligen, tack så mycket!

6 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Jeg er NORSK... men skriver min blogg på engelsk.

Shudder = "ryser"

Som norsk er det jo min plikt å trakassere svensker... :oD

Unknown sa...

haha
då är väl våran plikt att trackasera norskar.
Fast dem har så fint språk :D

Ghost of Goldwater sa...

Norrbagge, eh?

Sandra Olsson sa...

norsk!?
ursäkta om jag inte har insett din "storhet" eller så, men varför skriver du på engelska!?

Ghost of Goldwater sa...

Fordi bloggen var ment å informere mine engelskspråklige venner.

Dessuten: Hvorfor skrive på et språk som bare et lite antall forstår, når man kan skrive like godt på et språk nesten alle forstår?

Sandra Olsson sa...

Ja, min plan var inte riktigt att lansera mig över hela världen, men visst!