söndag 25 januari 2009

Protes och fikon

Är det någon mer än jag som är jävligt trött på den där Corega-tanten och hennes fikon!?
Så fort den där tanten och hennes himla protes dyker upp i rutan får jag ett mindre utbrott.
Hur ofta visas den? Det kan ju inte direkt vara någon som missat den.
I fredags under Let´s Dance avbrotten visades den fem gånger på typ en och en halv timme. FEM GÅNGER!
"Det ääär som att tugga på en spikmatta"
"Nu kan jag till och med äta fikon utan att det fastnar några kärnor under lösgommen"
"Man märker knappt av att man har protes"
Ja men vad bra! Härligt för dig!
Men snälla, njut av dina fikon istället och sluta trakassera oss utan protes.
Jag kan den där reklamen mer eller mindre utantill.
Så om Corega-styrelsen någon gång får för sig att byta ut tjat-tanten och håller en audiotion och söker en ny tjat-tant, så kommer jag absolut överväga att söka.

2 kommentarer:

Unknown sa...

http://corega-se.att11.com/

Jag har missat den. Men jag anser ju också att Let's dance är ett jävla fjollprogram!
Hur kan du tycka det är roande egentligen? Håll dig till pyssel & knåp istället för att kolla på sådan skit. På det sättet slipper du ju också tjat-tanten ;)

Ghost of Goldwater sa...

hahahaha... you're funny

I've been reading this blog for a few weeks now and I think you write well. Even if you are a (shudder) SWEDE...