lördag 25 oktober 2008

Skogen

Idag fick jag ingen sovmorgon, härligt att inleda lovet på det sättet.
Jag skulle till nytorpet med lilla hundligan.
Det var trevligt, härligt att träffa vänner och träna lite hund igen.
Vi gick tipsrunda, hade sök och olika stationer. Tror det var ganska lyckat faktiskt, det är så härligt med barn som tycker allting är roligt och nöjer sig med de enklaste saker. Tänk om alla kunde vara så, vad enkelt allt hade vart.
Det var en mycket trevlig dag i skogen, även utan sovmorgon. Det tar jag igen imorn!

Imorgon ska farmor och farfar komma, det ska bli jätteroligt, det blir ju inte så ofta längre.
Det blir en morgondag med många härliga skratt med andra ord, mina farföräldrar vet verkligen inte hur roliga dom är. hehe.

CiaoCiao/ Sandra

Emmafemmagullunge! - Det funkar inte och lägga in så många bilder samtidigt, satt 4 timmar igår med det och dator laggar typ sönder.
Jag försökte verkligen för din skull..xD
Så jag får lägga upp dom en efter en efter hand, hoppas du överlever lite till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaw!
bara för min skull^^
ja lite överlever jag väl alltid;P
hihi^^