lördag 11 oktober 2008

Idiotförklaring

Nu är jag hemma och åker inte hem förns på tisdag kväll. HÄRLIGT!

I torsdags trillade jag ennu en gång i en trapp, halledau jag borde snart komma med i Guiness!
Trodde jag vid det här laget hade lärt mig att foppatofflor och regn inte är en sån bra kombination när man ska gå i trappor, men tydligen inte.
Idrottsläraren skickade mig till skolsystern, där satt jag och väntade i en timme för att få komma in.
Det ända hon säger till mig är att det gör ju ont att trilla i en trapp, vilken tur hon berättade det för mig! ...
Men nu går jag iallfall på smärtstillande och zon för tillfället, det går förhoppningsvis över inom det närmaste. Skolsystern sa ju att jag skulle avvakta, det gör ju ont att trilla..

Nu ska jag plugga vidare, har 62 djurkunskapsfrågor som väntar. GAH!

CiaoCiao/Sandra

Inga kommentarer: