söndag 5 oktober 2008

Tillbax i skolan

Nu är jag tillbax på skolan, efter en friskande dygnsur promenad ifrån busshållsplatsen.
Härligt, härligt.
Just nu skriks det här utanför mitt rum, 2 utav mina kompisar bråkar.
Om en tidning. Jo, en tidning.
Varför vet jag inte riktigt, och är inte helt säker på att jag vill veta heller.
Har man inte större problem att bråka om så kan man ju vara lycklig.

Imorgon har vi inga lektioner, så vi ska ha sovmorgon och äta lunch sen drar vi till Växjö.
En perfekt skoldag med andra ord..
Emma ska sova här imorgon oxå, vi har kommit överens om att vi ska kolla på komedi.
Emma protesterade men gav sedan med sig som tur väl är, jag har ingen vidare lust att kolla på skräckfilm och inte kunna sova på en vecka efteråt.
Det är inte riktigt värt det könns det som.

Nu ska jag bege mig ut i korridoren och se vad bråket resulterade i, det har nämligen blivit tyst här utanför.

CiaoCiao/ Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Skräckfilm måste man väl älska^^
hihi